کمپرسور باد 1000 لیتری

شروع قیمت از : 73,000,000 تومان
ارسال سراسریارسال کالا به سراسر کشور مشاوره رایگانمشاوره رایگان خرید و نصب تضمین اصالتتضمین اصالت محصولات خدمات پس از فروشخدمات پس از فروش کالا ضمانت بازگشت وجه14 روز ضمانت بازگشت کالا

    کمپرسور 1000 لیتری

    راهنمای خرید کمپرسور باد 1000 لیتری

    در این مقاله قصد داریم به معرفی کمپرسور باد 1000 لیتری پرداخته و ویژگی های آن و قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری را مورد بررسی قرار دهیم.

    برخی از دستگاه ها هستند که بدون وجود آن‌ها کار در صنعت بسیار مشکل خواهد شد و بسیاری از نیازهای آن صنعت به خوبی برآورده نخواهد شد. در بسیاری از موارد صنعتی و غیرصنعتی نیاز به محصولی که بتواند با نیروی خود انرژی را به صورت‌های دیگر درآورده و به صورت یکسان بین قسمت‌های مختلف کارخانه توزیع کند احساس می شود. این وسیله کمپرسور نام دارد که با توجه به حجم مخزنی که افراد در محیط کار به آن نیاز دارند، در اندازه های متفاوتی در بازار پیدا می شوند. در این مقاله اختصاصی به معرفی کمپرسور باد 1000 لیتری خواهیم پرداخت.

    قیمت پمپ باد 1000 لیتری-پمپ باد ۱۰۰۰ لیتری ایستاده

    کمپرسور باد 1000 لیتری چیست و چه کاربردی دارد؟

    کمپرسور باد 1000 لیتری نیز مانند  پمپ باد 750 لیتری انواع دیگر آن، وظیفه جمع کردن حجم خاصی از هوا به وسیله هواساز را بر عهده دارد و با فشرده تر کردن هوا و تبدیل آن به مایع، می‌تواند برای مواقعی که در کارخانه و یا کارگاه و … نیاز به هوای بسیار فشرده است، کارایی داشته باشد. زمانی که از این فشار استفاده شد، دینام و سیلندر پمپ باد 1000 لیتری دوباره برای مکیدن مجدد هوا و وارد کردن آن به مخزن وارد کار می شوند.

    کمپرسور باد 1000 لیتری توانایی وارد کردن ۱۲۰۰ لیتر هوا در دقیقه را دارد.

    انواع کمپرسور باد 1000 لیتری ایرانی و ایتالیایی

    از کمپرسور 1000 لیتری در چه مکان هایی استفاده می شود؟

    همانطور که اشاره شد برای هر کاری که نیاز به هوای فشرده باشد از کمپرسور استفاده می شود برای مثال برای کارهایی مانند برش پلاسما و لیزر و یا کار با ایمپکت های بادی، تجهیزات مختلف مانند دستگاه‌های پزشکی و دندانپزشکی، جک‌های پنوماتیک و کارهای سنگ بری و آپاراتی و… که همگی نیاز به هوای فشرده دارند می توان روی پمپ باد 1000 لیتری حساب کرد. با توجه به اینکه قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری پایین میباشد ,میتوانید این محصول را از مجموعه روتوپارس تهیه نمایید.

    قیمت پمپ باد 1000 لیتری

    معرفی انواع مدل کمپرسور باد 1000 لیتری

    باید توجه داشته باشید که کمپرسور های هزار لیتری دارای مدل ها متعددی همچون موارد زیر هستند:

    • کمپرسور 1000 لیتری با هواساز ایتالیا با الکتروموتور اروپایی
    • کمپرسور با هواساز ایتالیا با الکتروموتور چینی
    • کمپرسو هزار لیتری با هواساز ایتالیا با الکتروموتور ایرانی
    • کمپرسور هواساز آلمانی با الکتروموتور اروپایی
    • کمپرسور 1000 لیتری با هواساز آلمانی با الکتروموتور چینی
    • کمپرسور با هواساز آلمانی با الکتروموتور ایرانی
    • کمپرسور چینی با الکتروموتور اروپایی
    • کمپرسور 1000 لیتری با هواساز چینی با الکتروموتور چینی
    • کمپرسور چینی با الکتروموتور ایرانی

    بهترین برند های کمپرسور باد 1000 لیتری

    به طور کلی کمپرسورهای باد 1000 لیتری موجود در بازار ایران، ساخت کشور چین، ایران و یا یکی از کشور های اروپایی همچون ایتالیا و آلمان می باشد. برند هایی همچون فینی، ایرمک، شمل و فیاک از کشور ایتالیا در بازار ایران شرکت می کنند و جزء بهترین برند های کمپرسور 1000 لیتری می باشند.


    بیشتر بدانید : کمپرسور باد فندکی چیست؟


    مشخصات فنی و ساختار کمپرسور باد 1000 لیتری

    در ادامه می‌توانید مشخصات کمپرسورهای باد هزار لیتری را به طور کامل بررسی کنید.

    هواساز

    اگر بخواهیم بهترین نوع پمپ باد 1000 لیتری را به شما معرفی کنیم، استفاده از کمپرسورهای اروپایی به خصوص ایتالیایی را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع از پمپ باد 1000 لیتری دارای هواسازهایی است که شامل دو سیلندر یا دو پیستون هستند که این دو پیستون از قطرهای متفاوتی برخوردار می‌باشند.

    کار هواساز مکیدن هوا به درون کمپرسور باد پیستونی است و پیستون بزرگتر در مرحله اول شروع به مکیدن هوای محیط کرده و آن را به درون خود میفرستد و در مرحله دوم نیز این هوا وارد پیستون کوچکتر شده و فشار آن بیشتر می‌شود و از آن طریق، هوا با بیشترین فشار وارد مخزن خواهد شد.


    برای دریافت لیست قیمت کمپرسور باد 150 لیتری کلیک نمایید.


    همانطور که اشاره شد بسته به نیاز خود از حجم و قدرت پمپ باد باید دستگاهی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با نیاز کاری شما باشد. اگر در کار خود نیاز به هوایی تا فشار ۱۲ بار دارید و همچنین نیاز به دستگاهی به  صورت مداوم و با قدرت کاری بالا دارید، استفاده از کمپرسور باد 1000 لیتری به شما پیشنهاد می شود.

    همچنین جنس هواساز کمپرسور و سرسیلندر آن از آلومینیوم بوده که همین موضوع به افزایش طول عمر واشرها کمک شایانی خواهد کرد.

    ساختار کمپرسور 1000 لیتری

    مخزن کمپرسور باد 1000 لیتری

    همانطور که از نام کمپرسور باد 1000 لیتری پیداست، این کمپرسور به راحتی می تواند تا 1000 لیتر هوا را درون خود جا دهد و به اندازه 1000 لیتر نیز باد تولید کند.

    همچنین مخزن این کمپرسور در دو حالت عمودی و یا ایستاده و افقی و یا خوابیده موجود است که باید متناسب با اندازه محیط و محل قرارگیری کمپرسور بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

    مخزن جزء قطعات اصلی کمپرسور به شمار می رود. که بر روی آن شاسی، گیج فشار، سوپاپ، شیر تخلیه، شیر های ورودی و خروجی ودیگر اقلام مورد نیاز نصب می شود. حجم مخزن این کمپرسور 1000 لیتر می باشد و قابلیت ذخیره  این حجم از هوای فشرده را دارد. مخزن 1000 لیتری به صورت عمودی و افقی طراحی و تولید می شوند و ضخامت ورق آن از  5  میل بسته به مقدار فشار هوای فشرده تولیدی شروع می شود.

    مخزن کمپرسور 1000 لیتری

    الکتروموتور

    یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده پمپ باد 1000 لیتری الکتروموتور و یا دینام آن است . که اگر به سادگی از آن بگذریم کیفیت کار کمپرسور نیز بسیار پایین خواهد آمد. الکتروموتور دستگاه وظیفه تامین انرژی و به حرکت درآوردن آن را بر عهده داشته . و جنس آن نیز در طول عمر دستگاه و کارایی آن بسیار تاثیر گذار است. معمولا سیم پیچی های کمپرسور  باید از جنس مس باشند تا طول عمر دستگاه و کیفیت کار آن نیز افزایش پیدا کند. در غیر این صورت و در صورتی که از ترکیبات و ناخالصی‌های مس و آلومینیوم برای سیم پیچی‌های دینام استفاده شود نمی‌توان انتظار کیفیت و کارایی بالا را از دستگاه داشت. که با توجه به تناسب قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری میتوانید این محصول را به سهولت تهیه نمایید.

    قیمت پمپ باد 1000 لیتری

    همچنین الکتروموتور این دستگاه از سه فاز با قدرت ۱۰ اسب بخار بهره مند می باشد.

    منبع تغذیه

    کمپرسورهای 1000 لیتری معمولا با برق تکفاز و یا سه فاز کار می‌کنند و اگر لازم به راه اندازی دستگاه باشد . حتما برق جداگانه از کنتور باید گرفته شود و اگر از سیستم تک فاز استفاده می کنید نباید دو شاخه را به پریز مستقیما وصل کنید چرا که باعث سوختن دینام پس از دو الی سه مرحله کار خواهد شد.

    نمایی از کمپرسور باد 1000 لیتری

    نحوه نگهداری کمپرسور باد ۱۰۰۰ لیتری

    تعمیر و نگهداری جز مهم ترین و اساسی ترین کارها در صنعت می باشد. و این کار برای تمامی تجهیزات صنعتی انجام می شود. زیرا تعمیر و نگهداری باعث افزایش عمر و راندمان و کاهش هزینه ها می شود. کمپرسور باد 1000 لیتری نیز از این قانون مستثنا نیست! و به صورت هفتگی و ماهانه و سالانه مورد بازبینی و سرویس قرار می گیرد. در ادامه با بخشی از چک لیست نگهداری از کمپرسور باد 1000 لیتری آشنا خواهید شد.

    1. کنترل ولتاژ ورودی
    2. آزمایش نشت هوا و مایعات
    3. کنترل دما
    4. بررسی ارتعاشات
    5. بررسی و بازبینی کیفیت و سطح روغن
    6. بررسی  و بازبینی شیلنگ ها و دریچه ای ورودی
    7. تمیز کاری
    8. تعویض روغن کمپرسور
    9. بررسی و تعویض فیلتر هوا
    10. بررسی و تعویض فیلتر روغن
    11. مهم است و جهت حرکت تسمه باید در جهتی باشد که دینام نمایش می دهد.
    • اگر کمپرسور شما از کنتور برق دور بود، سعی کنید طول شلنگ بادی را افزایش دهید و از افزایش طول سیم جدا جلوگیری کنید؛ چرا که با انجام این کار احتمال کاهش و یا افت فشار و همچنین سوختن الکتروموتور بالا خواهد رفت.

    حتما بخوانید : انواع تقسیم بندی پمپ هوا 250 لیتری


    مخزن کمپرسور 1000 لیتری

    • هر روز میزان روغن را از روی روغن نما بررسی کنید؛ برای این کار حتما کمپرسور خود را در مکانی صاف قرار داده و آن را چک کنید. روغن دستگاه باید تا نصف روغن نما باشد. اگر هم در هنگام کار کردن شاهد تراوش روغن از دهنه ورودی دستگاه بودید. آگاه باشید که بیش از اندازه در دستگاه خود روغن ریخته اید.
    • از کمپرسوری استفاده کنید که دارای شیر تخلیه باشد . چرا که رطوبت اضافی باید از مخزن خارج شود . به همین منظور در قسمت زیرین دستگاه باید شیر تخلیه آب وجود داشته باشد تا بتوان آن را خارج کرد.
    • هر یک از سیلندرها دارای یک فیلتر هوا هستند که هر چند وقت یکبار باید اقدام به تمیزکاری آن کنید . تا از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود.
    • حتما دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کرده و از اطلاعات و راهنمایی‌های آن برای محافظت از دستگاه بهره بگیرید.
    کمپرسور 1000 لیتری
    نحوه اتصال سیم ها در کمپرسور 1000 لیتری

    قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری

    باید توجه داشته باشید که قیمت کمپرسور باد هزار لیتری به عوامل متعددی بستگی دارد؛ مانند اندازه کمپرسور، الکتروموتور، کیفیت و …

    موارد شرح داده شده می‌توانند در کاهش و یا افزایش قیمت خرید کمپرسور باد 1000 لیتری تاثیر بسیار زیادی داشته باشند و توجه داشته باشید که با توجه به نوسانات موجود در بازار قیمت این پمپ های باد متغیر می‌باشند.

    جهت اطلاع از قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری با واحد فروش مجموعه روتوپارس تماس حاصل نمایید.

    معرفی لیست قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری

    لیست قیمت پمپ باد 1000 لیتری

    توجه داشته باشید، آخرین بروزرسانی در تاریخ 1402/5/28 انجام شده است؛ برای استعلام دقیق از قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری به کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

    ردیف
    مدل
    قیمت (تومان)
    1
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز فینی ایتالیا - الکتروموتور ایتالیایی
    110.000.000
    2
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز فینی ایتالیا - الکتروموتور ترکیه
    98.000.000
    3
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز ایرمک ایتالیا - الکتروموتور ایتالیایی
    115.000.000
    4
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز ایرمک ایتالیا - الکتروموتور ترکیه
    100.000.000
    5
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز شمل ایتالیا - الکتروموتور ایتالیایی
    110.000.000
    6
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز شمل ایتالیا - الکتروموتور ترکیه
    97.000.000
    7
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز آبک ایتالیا - الکتروموتور ایتالیایی
    100.000.000
    8
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز آبک ایتالیا - الکتروموتور ترکیه
    90.000.000
    9
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز آبک ایتالیا - الکتروموتور چینی
    85.000.000
    10
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری عمودی با هواساز چینی - الکتروموتور چینی
    60.000.000
    11
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز فینی ایتالیا - الکتروموتور ایتالیایی
    110.000.000
    12
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز فینی ایتالیا - الکتروموتور ترکیه
    98.000.000
    13
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز ایرمک ایتالیا - الکتروموتور ایتالیایی
    115.000.000
    14
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز ایرمک ایتالیا - الکتروموتور ترکیه
    100.000.000
    15
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز شمل ایتالیا - الکتروموتور ایتالیایی
    110.000.000
    16
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز شمل ایتالیا - الکتروموتور ترکیه
    97.000.000
    17
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز آبک ایتالیا - الکتروموتور ایتالیایی
    100.000.000
    18
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز آبک ایتالیا - الکتروموتور ترکیه
    90.000.000
    19
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز آبک ایتالیا - الکتروموتور چینی
    85.000.000
    20
    قیمت کمپرسور 1000 لیتری افقی با هواساز چینی - الکتروموتور چینی
    60.000.000
    21
    کمپرسور هوا 1000 لیتری با دینام 10 اسب ایرانی به همراه تابلو برق
    تماس بگیرید
    22
    کمپرسور هوا 1000 لیتری با دینام 10 اسب اروپایی به همراه تابلو برق
    تماس بگیرید
    23
    کمپرسور هوا 1000 لیتری با دینام 10 اسب چین به همراه تابلو برق
    تماس بگیرید
    24
    کمپرسور هوا 1000 لیتری با 2 هواساز 500 لیتری و 2 دینام 4 کیلووات
    تماس بگیرید

    کمپرسور ۱۰۰۰ لیتری به همراه درایر

    امروزه در تمامی صنایع یک وابستگی به هوای فشرده به وجود آمده است. این وابستگی تنها با استفاده از کمپرسور باد تامین می شود. اما عملیات فشرده سازی در کمپرسور هوا همراه با روغن می باشد، همچنین کمپرسور هوای محیط را مکش می کند و این ذرات و آلودگی های محیط نیز وارد کمپرسور می شود. در نتیجه کیفیت هوای فشرده خروجی به شدت افت پیدا می کند و دیگر نمی توان از این کمپرسور در صنایعی همچون پزشکی و غذایی و حتی در رنگ کاری استفاده کرد.

    به همین علت از درایر  برای رفع این مشکل استفاده می شود. زیرا درایر با سیستم کاری خود باعث جداسازی ذرات روغن و رطوبت از هوا می شود. همچنین با میکروفیلتر اولیه و ثانویه خود، دیگر ذرات معلق موجود در هوا را فیلتر می کند. در نهایت کیفیت هوای فشرده را افزایش می دهد.

    کمپرسور ۱۰۰۰ لیتری به همراه درایر

    نحوه عملکرد کمپرسور باد هزار لیتری چگونه است؟

    در ویدئو زیر می‌توانید نحوه کار کردم کمپرسور باد 1000 لیتری را به طور کامل مشاهده نمایید:

    نکات مهم در انتخاب کمپرسور باد هزار  لیتری

    از نکات مهم در انتخاب کمپرسور باد 1000 لیتری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    نحوه حمل و نقل 100 لیتری

    حمل و نقل یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب کمپرسور می باشد. البته حمل و نقل زیاد در کمپرسور های بزرگ ممنوع است. کمپرسورهای 1000 لیتری در دو نوع چرخ دار و مجهز به لرزه گیر تولید می شوند.

    الکتروموتور کمپرسور هزار لیتری

    الکتروموتور به دو صورت دیزلی و برقی انرژی مورد نیاز کمپرسور را تامین می کند. و با توجه به منبع انرژی در دسترس بودن، نوع الکتروموتور کمپرسور را انتخاب می کنیم.

    مقدار یا ظرفیت هوادهی و فشار کمپرسور

    فشار و دبی دو پارامتر مهم در انتخاب کمپرسور 1000 لیتری می باشد. زیرا کاربر برای تامین فشار و دبی مورد نیاز، کمپرسور را انتخاب می کند. دبی یا ظرفیت یا مقدار هوادهی کمپرسور بر اساس واحدهایی همچون cfm، لیتر در دقیقه، لیتر در ساعت، مترمکعب در دقیقه و متر مکعب در دقیقه سنجیده می شوند. و فشار نیز بر اساس واحد بار سنجیده می شود. مقدار ظرفیت کمپرسورهای 1000 معمولا 1000 یا 1250 لیتر در دقیقه با فشار 8 تا 10 بار است.

    بررسی حجم مخزن هوا کمپرسور

    حجم مخزن در تعداد دفعات خاموش و روشن شدن کمپرسور تاثیر مستقیم دارد. در صورت انتخاب حجم مخزن نامناسب، تعداد دفعات خاموش و روشن شدن کمپرسور افزایش می یابد و عمر کمپرسور کاهش پیدا می کند. بنابراین انتخاب حجم مخزن کمپرسور باید با دقت و بررسی بیشتر همراه شود.

    مخزن کمپرسور باد 1000 لیتری

    کیفیت الکتروموتور در قیمت پمپ باد ۱۰۰۰ لیتری چه تاثیری دارد؟

    همان طور که گفته شد الکتروموتور یکی از قطعات اصلی کمپرسور باد به شمار می رود و وظیفه تامین انرژی واحد هواساز کمپرسور را بر عهده دارد. الکتروموتور به صورت کوبل مستقیم و یا به واسطه تسمه به واحد هواساز متصل است.

    سه تجهیز واحد هواساز، الکتروموتور و مخزن بیشترین تاثیر را بر روی قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری می گذارند.  برند الکتروموتور رابطه مستقیم با کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش الکتروموتور و همچنین قیمت آن دارد. بنابراین در صورت استفاده از الکتروموتور های اروپایی همچون زیمنس، قیمت کمپرسور افزایش یابد و در صورت استفاده از الکتروموتورهایی با کیفیت پایین همچون چینی، قیمت کمپرسور کاهش پیدا می کند.

    مزایای خرید کمپرسور هوا 1000 لیتری

    باید توجه داشته باشید که خرید کمپرسور باد 1000 لیتری دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به بررسی چند مورد از این مزیت‌ها به طور کامل پرداخته ایم:

    • قابل استفاده در دمای بالای 45 درجه سانتیگراد
    • گارانتی یک سال و خدمات پس از فروش
    • مناسب برای کارهای نیمه سنگین و سنگین

    آیا میتوان از دو کمپرسور باد 500 لیتری به جای کمپرسور هزار لیتری استفاده کرد؟

    ظرفیت کمپرسور بر اساس مقدار هوادهی مورد نیاز انتخاب می شود. استفاده از دو کمپرسور 500 لیتری به جای کمپرسور 1000 لیتری از مزایا و معایبی برخور دار است. از معایب آن می توان به هزینه بالا،  فضای زیاد اشغال شده،  افزایش تلفات، کاهش راندمان اشاره کرد و از مزایای آن می توان به ضریب اطمینان بالاتر، امکان جا به جایی کمپرسور ها از هم، امکان تغذیه دستگاه های مختلف اشاره کرد.

    جایگزین کمپرسور باد 1000 لیتری

    جمع بندی

    بسیاری از کمپرسورها از رادیاتورهایی برخوردار هستند که کار اصلی آن ها خنک کردن روغن و هوا است که کمپرسور نیز از این قاعده مستثنی نیست. همچنین برای انتخاب بهترین نوع کمپرسور 1000 لیتری مورد نظر خود می توانید با مشاورین مجموعه ما تماس گرفته و کالایی اصل و با کیفیت و همچنین با گارانتی دو ساله دریافت کنید.

    سوالات متداول کمپرسور باد 1000 لیتری

    قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری به چه عواملی بستگی دارد؟
    به طور کلی قیمت کمپرسورهای هزار لیتری به عواملی همچون الکتروموتور، برند، اندازه کمپرسور، طراحی، کیفیت و … بستگی دارد.

    نحوه خرید کمپرسور چگونه می‌باشد؟
    اگر قصد خرید کمپرسور 1000 لیتری با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید، روتوپارس یکی از نمایندگی‌های فروش انواع کمپرسور می‌باشد که می‌توانید با تماس به کارشناسان فروش این شرکت به خرید کمپرسور موردنظرتان بپردازید.

    برند های کمپرسور باد 1000 لیتری را نام ببرید؟
    از برندهای محبوب کمپرسور باد 1000 لیتری می‌توان به برندهای فینی، فیاک، چینوک، ایرمک، شمل، آبک، اطلس کوپکو و اینگرسولند اشاره کرد.

    مقدار هوادهی کمپرسور باد 1000 لیتری چه مقدار است؟
    مقدار هوادهی کمپرسور باد 1000 لیتری بستکی به نقدار هوای تولیدی واحد هواساز نصب شده بر روی آن دارد. معمولا واحد هواساز نصب شده بر روی کمپرسور، قادر به تولید 1250 و یا 1000 لیتر در دقیقه می باشد.

    بیشترین تاثیر را کدام قطعه بر روی قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری می گزارد؟
    سه قطعه هواساز، الکروموتور و مخزن به ترتیب بیشترین تاثیر را بر روی قیمت کمپرسور باد 1000 لیتری می گذارند.

    پتوان الکتروموتور نصب شده بر روی کمپرسور 1000 لیتری چند کیلووات یا اسب بخار است؟
    معمولا توان الکتروموتور نصب شده بر روی کمپرسور 1000 لیتری، 10 اسب بخار  یا 7.5 کیلووات می باشد.

      3

      (1) میانگین امتیاز

      1. محمد شاهرودی
        محمد شاهرودی
        محمد شاهرودی 3 امتیاز

        سلام قیمت کمپرسور باد 1000لیتری چند شده؟

        • پشتیبان فنی
          پشتیبان فنی
          پشتیبان فنی

          برای آگاهی از قیمت های به روز با کارشناسان روتو پارس تماس حاصل فرمایید.

      روتوپارس