شروع قیمت از : 84,000,000 تومان
ارسال سراسریارسال کالا به سراسر کشور مشاوره رایگانمشاوره رایگان خرید و نصب تضمین اصالتتضمین اصالت محصولات خدمات پس از فروشخدمات پس از فروش کالا ضمانت بازگشت وجه14 روز ضمانت بازگشت کالا

    قیمت پمپ باد 1500 لیتری ، قیمت کمپرسور باد 2000 لیتری ، کمپرسور باد 10 بار ، کمپرسور باد 1500 لیتری ، کمپرسور نقاشی ، کاتالوگ

    در این مقاله قصد داریم به معرفی کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری پرداخته و مشخصات و ویژگی های آن  و قیمت کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

    آیا تا به حال نام کمپرسور باد پیستونی را شنیده‌اید؟ آیا به کاربردهای این دستگاه با ارزش توجه کرده اید؟ تا چه حد با وسیله ای به نام کمپرسور آشنایی دارید؟ اگر این سوالات ذهن شما را به خود مشغول کرده است پس ادامه مقاله را از دست ندهید.

    در بسیاری از کارخانه جات و محیط های صنعتی و غیر صنعتی باید برای باد کردن وسیله ها و کاربردهای دیگر از فشار هوای زیاد استفاده کرد. اما چگونه می توان این فشار معمولی هوا را به فشاری قوی و با شتاب بالا تبدیل کرد؟ درست حدس زدید! این کار فقط به وسیله یک کمپرسور باد امکان پذیر است.

    کمپرسورها در انواع و اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند که می توانید متناسب با نیاز خود دستگاهی را تهیه کنید که برای محیط شما بهترین کارایی و بهره وری را داشته باشد.

    نمای کامل کمپرسور باد 1500 لیتری

    کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری چیست و چه کاربردی دارد؟

    کمپرسور ۱۵۰۰ لیتری نیز مانند انواع دیگر کمپرسورها وظیفه تولید بادهایی قوی با فشار بالا و حجم کم را بر عهده دارند. مهم ترین اجزای تشکیل دهنده یک کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری، مخزن، دینام، هواساز است که در انجام کار این دستگاه نقش بسزایی دارند.

    اساس کار کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری اینگونه است که هوا به وسیله هواساز به داخل مخزن کمپرسور مکیده شده و پس از آن که گاز متراکم شده به کندانسور فرستاده و تبدیل به مایع خواهد شد. و در زمانی که فشار زیاد شد دینام و سیلندر آن متوقف می شوند. اما زمانی که از این دستگاه استفاده شد و باد مورد نیاز نیز تولید شد، فشار داخل مخزن به شدت کم شده و دستگاه نیاز دارد تا دوباره فرایند قبلی برای رسیدن به فشار هوای دلخواه را تکرار کند و با انجام این کار دوباره می توان از کمپرسور در جهت کارهای مختلف استفاده کرد.

    اما همانطور که اشاره شد در هر جایی که نیاز به انرژی هوای فشرده باشد، کمپرسورهای باد نیز کاربرد دارند و می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد. در صنایع مختلفی مانند نساجی، کارخانه‌جات، تجهیزات دندانپزشکی، صنعت سند بلاست و… نیاز به این دستگاه بسیار احساس می شود.

    مشخصات و ساختار فنی کمپرسور باد ‍۱۵۰۰ لیتری

    مخزن

    همانطور که اشاره شد مخزن یک کمپرسور وظیفه جادهی هوای متراکم را بر عهده دارد و بر اساس حجم و اندازه همین مخزن است که میزان تولید باد دستگاه مشخص می شود. برای مثال یک کمپرسور ۱۵۰۰ لیتری دارای مخزنی به حجم ۱۰۰۰ لیتر است که می تواند متناسب با آن میزان ۱۵۰۰ لیتر باد تولید کند. جنس ورقه مخزن نیز در طول عمر دستگاه اهمیت فراوانی دارد که در این دستگاه شاهد ورق آهن st-37 با ضخامت ۶ میلی متر هستیم. ضخامت اکثر مخزن ها چیزی در حدود ۴ میلی متر است اما ضخامت این کمپرسور ۶ میلی متر بوده و این موضوع دلیلی است بر جلوگیری از پوسیدگی دستگاه. همچنین این ضخامت باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز خواهد شد. مخزن کمپرسور ۱۵۰۰ لیتری را می توانید متناسب با اندازه محیط خود به صورت افقی یا خوابیده، عمودی یا ایستاده تهیه کنید.

    اجزای کمپرسور باد 1500 لیتری و 2000 لیتری

    الکتروموتور

    همانطور که می ‌دانید الکتروموتور یا همان دینام کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری وظیفه تامین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده دارد. به عبارت ساده تر دینام دستگاه نیروی محرکه برای شروع فعالیت آن بوده و بدون وجود این وسیله کمپرسور گویا چیزی کم دارد و شروع به کار نخواهد کرد. دینام پمپ باد ۱۵۰۰ لیتری سه فاز و از نوع چینی باکیفیت است و درجه مصرف انرژی آن نیز B می باشد. از نظر مصرف انرژی نیز این کمپرسور دارای مصرف انرژی کمتری نسبت به بقیه انواع موجود در بازار است.

    هواساز

    همانطور که اشاره شد هواسازها وظیفه مکیدن هوا و ورود آن به مخزن را بر عهده دارند که هر کدام متناسب با کیفیت ساخت خود دارای میزان مشخصی از صدای تولیدی هستند. هواساز کمپرسور  باد ۱۵۰۰ لیتری دو سیلندر و تک مرحله ای بوده که قادر به تولید ۸ الی ۱۰ بار فشار را دارد. البته کمپرسورهای ۱۵۰۰ لیتری که از سه سیلندر و فشار تا ۱۳ بار را بر عهده داشته باشند نیز در بازار موجود می باشند که بسته به نیاز شما از دستگاه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

    همچنین یکی از عواملی که باعث کاهش سر و صدای محیط می شود کیفیت ساخت هواساز است که اگر با ظرافت و دقت بالایی ساخته شود به هیچ عنوان شاهد سر و صدای زیاد از دستگاه نخواهید بود . خوشبختانه در ساخت این کمپرسور این دقت و ظرافت به کار برده شده است.

    به صورت کلی عواملی مانند برخورداری از قطعات با کیفیت و جنس خوب، نحوه مونتاژ و قرارگیری آن ها در کار هم، گارانتی دستگاه در کیفیت و رضایت شما از محصول مورد نظر خود بسیار تاثیر گذار هستند.

    امکانات دیگر کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری

    منبع تغذیه

    کمپرسور ۱۵۰۰ لیتری هم به صورت تکفاز و هم سه فاز در دو حالت خوابیده و ایستاده در بازار موجود می باشد. اما اگر برق سه فاز دارید، نوع سه فاز آن پیشنهاد می شود.

    آیا کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری توانایی تولید باد بدون رطوبت را دارد؟

    نه تنها در کمپرسور ۱۵۰۰ لیتری بلکه در هر همه ی آن‌ها اگر نیازمند هوای خشک یا بدون روغن و بو هستید، می توانید با متخصصان مشورت کرده تا فیلترهایی در مسیر خروجی برای جلوگیری از تولید باد با رطوبت،  قرار دهند .

    امکانات دیگر کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری

    این کمپرسور از درجه باد گلیسیرینی ، افتر کولر، مانومتر مایل، تابلو برق صنعتی، شیر تخلیه و… تشکیل شده است که هر کدام وظایف خاصی از جمله جلوگیری از لرزش عقربه، کاهش بار برق سیستم، جلوگیری از سوختن دینام و… بر عهده دارند.

    کمپرسور باد 2000 لیتری با مخزن خوابیده و ایستاده

    نکات مهم نگهداری  از کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری

    • فراموش نکنید که دو شاخه را در هر دو سیستم تک و سه فاز مستقیم به پریز وصل نکنید چرا که در نهایت منجر به سوختن دینام خواهد شد. بهترین روش برای راه اندازی دستگاه گرفتن برق جداگانه از کنتور می باشد.
    • اگر کنتور برق از محل قرارگیری کمپرسور دور بود، لازم به طولانی کردن سیم نیست چرا که با انجام اینکار شاهد افت فشار و کاهش عملکرد دستگاه خواهید بود. تنها کافی است که شیلنگ باد را طولانی تر کنید تا مشکل برطرف گردد.
    • در قسمت زیرین کمپرسور یک شیر تخلیه وجود دارد که لازم است هر چند وقت یکبار آب جمع شده در زیر دستگاه را تخلیه کنید.
    • میزان روغن دستگاه را هر روز چک کنید و اگر شاهد نشتی روغن از دهانه ورودی بودید، بدانید که بیش از اندازه روغن در دستگاه ریخته اید.
    • برای افزایش طول عمر دستگاه فیلتر آن را تمیز کنید چرا که این فیلتر وظیفه جلوگیری از ورود گرد و غبار را بر عهده دارد.
    • بهتر است جهت جلوگیری از پوسیدگی پمپ باد ۱۵۰۰ لیتری ، آب کمپرسور تعویض گردد.

    قیمت کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری

    قیمت کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری

    جهت اطلاع از قیمت کمپرسور باد ۱۵۰۰ لیتری می توانید با کارشناسان روتوپارس تماس حاصل نمایید.

    جمع بندی

    کمپرسور ۱۵۰۰ لیتری یکی از بهترین و پرکاربرد ترین کمپرسورها مخصوصا در کارخانه جات صنعتی بوده که به دلیل متوازن بودن قطعات و کیفیت بالا در ساخت آن، شاهد صدای کم و تولید گرمای کمی در هنگام کار خواهید بود. اما بهتر است جهت انتخاب بهترین کمپرسور مورد نیاز خود با متخصصان مجموعه ما تماس گرفته و از آن‌ها در جهت انتخاب مناسب ترین دستگاه با توجه به کاربرد و اندازه محیط مشورت بگیرید.

      دیدگاه کاربــــران

      هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      روتوپارس